نهمین نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان ری به ریاست فرماندار برگزار شد

در این نشست موضوعات مرتبط با هماهنگی و برگزاری اردوهای دانش آموزی راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.

به گزارش راگا پرس، نهمین نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان ری با محوریت موضوع هماهنگی و برگزاری اردوهای دانش آموزی راهیان نور به ریاست بیژن سلیمان پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری درمحل سالن جلسات شهدای مدافع حرم ساختمان فرمانداری برگزار شد.

در این نشست که باحضور ذوالفقاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، بخشداران، شهرداران، فرماندهان نواحی مقاومت حضرت عبدالعظیم «ع» و روح الله «ره» و سایر مسئولین برگزار شد، موضوعات مرتبط با هماهنگی و برگزاری اردوهای دانش آموزی راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.
 

 

دبیر سرویس سیاسی و اجتماعی

Next Post

تولید ۱۲۵ مگاوات برق خورشیدی در شهرستان ری کلید خورد

د آبان 5 , 1404
<p> فرماندار ویژه شهرستان ری، از آغاز سه پروژه بزرگ انرژی خورشیدی با مجموع ظرفیت بیش از ۱۲۵ مگاوات در این شهرستان خبرداد و گفت: این اقدام با دستور ریاست محترم جمهور و در چارچوب برنامه ملی برای خروج از ناترازی انرژی طراحی شده‌است.</p>

خبر های مرتبط

دسترسی های سریع