سرویس سیاسی و اجتماعی راگا پرس ؛

اخبار کوتاه:

دیدار مسئولین بخش فشافویه با فرماندار ویژه شهرستان ری بمناسبت هفته دولت

به گزارش راگا پرس، همزمان با سومین روز از ایام هفته دولت، عصر امروز مدیران و مسئولین بخش فشافویه باحضور در ساختمان فرمانداری با بیژن سلیمان پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری دیدار و فرارسیدن هفته دولت را به نماینده عالی دولت در شهرستان ری تبریک گفتند.

در ابتدای این نشست که باحضور مجتبی افشار بخشدار فشافویه، حجت الاسلام والمسلمین امیری امام جمعه، یعقوبی شهردار حسن آباد، اعضای شورای اسلامی بخش فشافویه و شهر حسن آباد، دهیاران و تعدادی از رؤسای ادارات بخش فشافویه برگزار شد، بخشدار فشافویه به ارائه آماری از طرح و برنامه ها و نیز مشخصات پروژه های آماده بهره برداری و درحال اجرا در سطح بخش فشافویه پرداخت.





سردبیر پایگاه خبری راگا پرس

Next Post

سرویس سیاسی و اجتماعی راگا پرس ؛

س شهریور 4 , 1404
اخبار کوتاه:

خبر های مرتبط

دسترسی های سریع