تجلیل از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در بخش فشافویه بمناسبت روز ملی شوراها

بمناسبت سالروز تأسیس نهاد شوراهای اسلامی شهر و روستا و روز ملی شوراها، شامگاه روز شنبه ۱۳ اردیبهشت مراسم گرامیداشتی باحضور فرماندار ویژه شهرستان ری و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای بخش فشافویه در محل دهیاری روستای خانلق برگزار شد.

به گزارش راگا پرس، بمناسبت سالروز تأسیس نهاد شوراهای اسلامی شهر و روستا و روز ملی شوراها، شامگاه روز شنبه ۱۳ اردیبهشت مراسم گرامیداشتی باحضور بیژن سلیمان پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای بخش فشافویه در محل دهیاری روستای خانلق برگزار شد.

در این مراسم که باحضور خجسته پور سرپرست اداره کل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران، افشار بخشدار فشافویه و حجت الاسلام والمسلمین امیری امام جمعه حسن آباد برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس و آغاز به فعالیت شوراهای اسلامی بعنوان جلوه روشنی از مردم سالاری و اجرای اصل حاکمیت مردم بر مردم، باحضور مسئولین از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای بخش فشافویه تجلیل بعمل آمد.
 

 

دبیر سرویس سیاسی و اجتماعی

Next Post

عنوان برترین هیات کشتی استان تهران برای دومین بار به ری رسید

س اردیبهشت 16 , 1404
<p>هیات کشتی شهرستان ری به عنوان برترین هیات کشتی استان تهران معرفی شد.</p>

خبر های مرتبط

دسترسی های سریع