
از سرگیری فعالیت مترو حدفاصل ایستگاه علیآباد تا شهرری؛ ۱۶ فروردین
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه:
خط یک مترو محدوده ایستگاه علیآباد تا شهرری، از یکم تا ۱۵ فروردین بهسازی و نوسازی بالاست انجام و تکمیل می شود و از ۱۶ فروردین خدمات رسانی به حالت عادی بر می گردد. همکاران ما در این پروژه بهسازی و نوسازی در۲۰ جبهه کاری مختلف فعال هستند و کار به صورت شبانه روزی در حال انجام است.
سردبیر پایگاه خبری راگا پرس
چ فروردین 6 , 1404
<img width="1" height="1" src="https://news.akastiv.ir/wp-content/uploads/%D8%AA%D8%B4%DA%A9%DB%8C%D9%84-%DB%B1%DB%B7%DB%B8%DB%B4-%D9%BE%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2%DB%8C-%D9%BE%D9%84%DB%8C%D8%B3-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%AC%D8%A7.jpg" class="attachment-colormag-featured-image size-colormag-featured-image wp-post-image" alt="تشکیل ۱۷۸۴ پرونده در قرارگاه نوروزی پلیس اقتصادی فراجا">