سرویس سیاسی و اجتماعی راگا پرس ؛

اخبار کوتاه:

ادامه تیره روزی های درمانگاه امام صادق باقرشهر در سایه بی خیالی شبکه بهداشت و درمان!

با گذشت بیش از سه سال از تخریب ساختمان درمانگاه امام صادق باقرشهر و برپایی دو سناریوی نمایشی کلنگ زنی در آن طی سالیان اخیر، علی رغم پیگیری های متعدد مردم و رسانه در خصوص لزوم بهره برداری مجدد از این درمانگاه، متاسفانه شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری کوچکترین واکنش مثبتی نشان نداده و هم اکنون ساختمان تخریب شده این درمانگاه، به محلی برای معتادان و کارتن خواب ها و البته نقطه امنی برای کثافت کاری های نامشروع تبدیل شده است!
با توجه به بی تفاوتی و عدم اقدام لازم از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری و همچنین اعتراض گسترده مردم و ساکنین مجاور آن، امیدواریم ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی تهران و البته حوزه قضایی کهریزک نسبت به این بی تفاوتی و ترک فعل صورت گرفته، سریعا ورود جدی داشته باشند تا مردم منطقه بیش از این با چنین صحنه های زشتی مواجه نباشند!


 

آدرس صفحه اینستاگرام

سردبیر پایگاه خبری راگا پرس

Next Post

سرویس سیاسی و اجتماعی راگا پرس ؛

ی اسفند 26 , 1403
اخبار کوتاه:

خبر های مرتبط

دسترسی های سریع