مراسم اعزام دانش آموزان پسر شهرستان ری به اردوهای راهیان نور باحضور مسئولین برگزار شد

به همت ناحیه مقاومت حضرت عبدالعظیم الحسنی «ع»، مراسم اعزام دانش آموزان پسر مدارس آموزش و پرورش نواحی یک و دو ری باحضور فرماندار ویژه شهرستان ری و دیگر مسئولین در جوار مزار پاک شهدای گمنام در فرهنگسرای ولاء شهرری برگزار شد.

به گزارش راگا پرس، به همت ناحیه مقاومت حضرت عبدالعظیم الحسنی «ع»، مراسم اعزام دانش آموزان پسر مدارس آموزش و پرورش نواحی یک و دو ری باحضور مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، سرهنگ قنبری فرمانده ناحیه مقاومت حضرت عبدالعظیم الحسنی «ع»، ایمانی رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲، یکتا رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک، حجت الاسلام والمسلمین عامری رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد، شنگی شهردار منطقه ۲۰ و دیگر مسئولین در جوار مزار پاک شهدای گمنام در فرهنگسرای ولاء شهرری برگزار شد.

در پایان این مراسم دانش آموزان با بدرقه مسئولین به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
 

 

دبیر سرویس سیاسی و اجتماعی

Next Post

مرمت دیوارنگاره شهید حاج کاظم نجفی رستگار در منطقه ۲۰

د آذر 19 , 1403
<p class="summary introtext" itemprop="description">دیوارنگاره شهید حاج کاظم نجفی رستگار در خیابان فدائیان اسلام منطقه ۲۰ مرمت و بازسازی شد.</p>

خبر های مرتبط

دسترسی های سریع