واژگونی اتوبوس در جاده ساوه ۳۰ مصدوم برجا گذاشت

Bookmark and Share

 

به گزارش راگا پرس  ، جلال ملکی گفت: ساعت ۶ و ۱۹ دقیقه صبح امروز یک مورد حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در بزرگراه ساوه به سمت تهران، خروجی بزرگراه آزادگان به سازمان آتش نشانی اعلام شد و ۴ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: یک دستگاه اتوبوس با ۳۰ نفر سرنشین که متعلق به یکی از کارخانه‌های صنعتی بوده، به دلایل نامشخصی از مسیر منحرف شده و واژگون شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی پایتخت گفت: پیش از رسیدن آتش نشانان، بیشتر نفرات از اتوبوس خارج شده بودند و آتش نشانان همزمان با ایمن سازی، نفرات محبوس را از اتوبوس خارج کردند.

ملکی با بیان اینکه ۶ نفر از مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند و بقیه افراد با مصدومیت سطحی مورد بررسی و معاینه قرار گرفتند، افزود: محل برای بررسی علت حادثه، تحویل عوامل پلیس راهور شد.

خبرگزاری صدا و سیما

دبیر سرویس سیاسی و اجتماعی

Next Post

کارگاه آموزشی مرور کلی برنامه ایمنی آب آشامیدنی با تمرکز بر بخش آب برگزار شد

چ مهر 25 , 1403
<div class="bg-light p-2 border">در راستای ایجاد هماهنگی، تبیین اهمیت حفاظت کمی و کیفی از منابع آب کارگاه آموزشی مرور کلی برنامه ایمنی آب آشامیدنی با تمرکز بر بخش آب برگزار شد.</div>
کارگاه آموزشی مرور کلی برنامه ایمنی آب آشامیدنی با تمرکز بر بخش آب برگزار شد

خبر های مرتبط

دسترسی های سریع