آغاز عملیات لایروبی رودخانه شاهچای توسط امور منابع آب رباط کریم

سرپرست امور منابع آب رباط کریم از آغاز عملیات لایروبی رودخانه شاهچای در حدفاصل روستای همدانک و اتوبان تهران-ساوه در شهرستان بهارستان در محدوده عملکرد این امور خبر داد.

آغاز عملیات لایروبی رودخانه شاهچای توسط امور منابع آب رباط کریم

به گزارش راگا پرس، “امیرعلی توکلی” با اعلام این مطلب اظهار کرد: طی دو روز گذشته عملیات لایروبی رودخانه شاهچای حدفاصل روستای همدانک و اتوبان تهران -ساوه در شهرستان بهارستان توسط واحد گشت و بازرسی آب های سطحی امور منابع آب رباط کریم جهت روانسازی و و دفع بوی نامطبوع در منطقه آغاز و این عملیات تا روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت .

توکلی در پایان خاطرنشان کرد: امور منابع آب شهرستان رباط کریم حسب وظایف و تکالیف محول شده با تعامل و همکاری سایر ادارات ذی ربط و متولی در جهت لایروبی بازه های ضروری رودخانه ها برای آبگذری مناسب جریان در زمان سیلابی شدن رودخانه ها اقدام و از مالکین اراضی مجاور رودخانه ها درخواست دارد تا از هرگونه ساخت و ساز درحاشیه رودخانه ها و مسیل ها بدون اخذ موافقت رسمی از این امور به منظور حفظ جان و مال خود در مقابل خطر سیلاب خودداری نمایند.

سردبیر پایگاه خبری راگا پرس

Next Post

برگزاری جلسه آموزشی مهارت آشپزی سالم در شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری

چ تیر 20 , 1403
روز سه شنبه 12 تیرماه 1403، جلسه آموزشی مهارت آشپزی سالم با هدف ترویج فرهنگ سلامت و آشپزی بهینه در سالن حضرت قائم (عج) شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری برگزار شد.

خبر های مرتبط

دسترسی های سریع