اجرای طرح جمع‌آوری درب بطری‌های پلاستیکی و پسماندهای خشک در منطقه ۲۰

طرح جمع‌آوری درب بطری‌های پلاستیکی و پسماندهای خشک با هدف تهیه اقلام مورد نیاز مراکز توانبخشی برای معلولین کم‌برخوردار، در تعدادی از مدارس منطقه ۲۰ اجرا شد.

به گزارش راگا پرس؛ به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، محمدرضا حق پرست رئیس اداره مدیریت پسماند منطقه گفت: به منظور ترویج فرهنگ تفکیک پسماندهای خشک و تر و اهمیت حفظ محیط زیست و اجرای اقدام خیرخواهانه، از ابتدای سال گذشته طرح جمع آوری پسماندهای خشک و درب های بطری در مدرسه اندیشه سبز اجرا شد.

وی افزود: در این طرح که با هدف نهادینه کردن مسئولیت شهروندی و مشارکت کودکان در امور خیر انجام شد، هزینه فروش پسماندهای خشک و درب بطری ها، صرف تهیه ویلچر و اهدا به مراکز توانبخشی و بهریستی این منطقه شد.

انتهای پیام/

دبیر سرویس سیاسی و اجتماعی

Next Post

سرویس سیاسی و اجتماعی راگا پرس ؛

ش خرداد 5 , 1403
اخبار کوتاه:

خبر های مرتبط

دسترسی های سریع