تکمیل روشنایی ۳ پل سواره رو در منطقه ۲۰

عملیات روشنایی ۳ پل سواره رو در منطقه ۲۰ با هدف ارتقاء زیبایی منظر شهری، کاهش تصادفات رانندگی و بهبود وضعیت ‌نمای پل های سواره رو به ویژه هنگام شب اجرایی شد.

  ابراهیم کوه نژاد سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت:  عملیات ایمن سازی و تامین روشنایی پل های سواره رو شهرداری، شهید آوینی ۲ و خبرنگار ۱ با تاکید بر ضرورت صرفه جویی در منابع انرژی، با استفاده از پروژکتورهای LED و کم مصرف اجرا شد.

 کوه نژاد افزود: با توجه به اثربخشی طراحی و نورپردازی المان‌های شهری در بهبود چشم‌اندازهای شهری، به منظور ارتقاء امنیت شهروندان و زیبایی سیمای عمومی، در حال حاضر ۱۲ پل سواره رو و ۲۶ پل عابر پیاده به سیستم روشنائی تجهیز شده است.

انتهای پیام/

دبیر سرویس سیاسی و اجتماعی

Next Post

معرفی برترین های مسابقات مینی والیبال پسران گرامیداشت دهه مبارک فجر

پ بهمن 19 , 1402
<p>هیات والیبال بخش خاوران با همکاری حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری قیامدشت، یکدوره مسابقات مینی والیبال پسران برگزار کرد.</p>

خبر های مرتبط

دسترسی های سریع