بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از طرح انتقال آب نشتی سد لار و نیروگاه کلان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از آخرین وضعیت طرح انتقال آب نشتی سد لار و نیروگاه کلان بازدید کرد.

بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از طرح انتقال آب نشتی سد لار و نیروگاه کلان

به گزارش راگا پرس،  در این بازدید که با حضور  “علی مظفریان” معاون طرح و توسعه، “علی درخشان” مجری طرح ، “حسین قمی بزرگی”  مدیر دفتر طرح های توسعه منابع آب و جمعی از کارشناسان شرکت انجام شد، “سیدمحمدرضا گلدانی” و هیات همراه، از نزدیک در جریان روند عملیات اجرایی و مسائل و مشکلات پیش روی طرح قرارگرفتند و راهکارهای رفع مسائل مورد بررسی قرارگرفت.

سردبیر پایگاه خبری راگا پرس

Next Post

فازهای بعدی مرکز تفریحی و فضای سبز کوه بی‌بی شهربانو اجرایی می‌شود

ی بهمن 8 , 1402
<p class="summary introtext" itemprop="description">شهردار منطقه ۲۰ از آغاز عملیات اجرایی مرکز تفریحی و فضای سبز بی‌بی شهربانو تا پایان سال خبر داد و گفت: اجرای این پروژه گردشگری با اعتبارات سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران با اعتباری بالغ‌بر ۴۰۰ میلیارد تومان احداث و اجرایی می‌شود. </p>

خبر های مرتبط

دسترسی های سریع