سرویس سیاسی و اجتماعی راگا پرس ؛

‍ شهردار منطقه ۲٠پروژه روگذر دسترسی جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع) در روان سازی ترافیک موثر استشهردار منطقه ۲٠ گفت: با توجه به پیشرفت بیش از ۶٠ درصد پروژه احداث دسترسی جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، پیش‌بینی می‌شود این پروژه تا پایان سال به بهره برداری برسد.به گزارش راگا پرس؛ رضا شنگی شهردار منطقه، با اشاره به تکمیل ستون‌ها و سرستون‌های مربوطه و اجرای کوله ‌های پل تقاطع بزرگراه شهید آوینی با خیابان شهید زهره وند، از نصب ۸ تیر(جبهه شمالی) این پل خبر داد و افزود: پیشرفت پروژه احداث دسترسی جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع) از مرز ۶۲ درصد فراتر رفته و پیش‌بینی می‌شود این پروژه تا پایان سال به بهره برداری برسد.شنگی با اشاره به اجرای رمپ و لوپ ضلع جنوبی این تقاطع، از ادامه عملیات خاکی در این بخش، افزود: ۲٠ هزار مترمکعب خاکبرداری و ۱۲ هزار مترمکعب خاکریزی و سنگ‌ریزی انجام شده و در جبهه شمالی تقاطع و دوربرگردان شمال به شمال خیابان شهید زهره‌وند، عملیات زیرسازی در حال اجراست.گفتنی است پروژه احداث دسترسی جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع) شامل احداث یک دستگاه پل رفت و برگشت (با طول ۷۲ متر و عرض ۱۵ متر) در امتداد خیابان شهید زهره‌وند بر روی بزرگراه شهید آوینی است که به همراه اجرای

شهردار منطقه ۲٠
پروژه روگذر دسترسی جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع) در روان سازی ترافیک موثر است

شهردار منطقه ۲٠ گفت: با توجه به پیشرفت بیش از ۶٠ درصد پروژه احداث دسترسی جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، پیش‌بینی می‌شود این پروژه تا پایان سال به بهره برداری برسد.

به گزارش راگا پرس؛ رضا شنگی شهردار منطقه، با اشاره به تکمیل ستون‌ها و سرستون‌های مربوطه و اجرای کوله ‌های پل تقاطع بزرگراه شهید آوینی با خیابان شهید زهره وند، از نصب ۸ تیر(جبهه شمالی) این پل خبر داد و افزود: پیشرفت پروژه احداث دسترسی جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع) از مرز ۶۲ درصد فراتر رفته و پیش‌بینی می‌شود این پروژه تا پایان سال به بهره برداری برسد.

شنگی با اشاره به اجرای رمپ و لوپ ضلع جنوبی این تقاطع، از ادامه عملیات خاکی در این بخش، افزود: ۲٠ هزار مترمکعب خاکبرداری و ۱۲ هزار مترمکعب خاکریزی و سنگ‌ریزی انجام شده و در جبهه شمالی تقاطع و دوربرگردان شمال به شمال خیابان شهید زهره‌وند، عملیات زیرسازی در حال اجراست.

گفتنی است پروژه احداث دسترسی جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع) شامل احداث یک دستگاه پل رفت و برگشت (با طول ۷۲ متر و عرض ۱۵ متر) در امتداد خیابان شهید زهره‌وند بر روی بزرگراه شهید آوینی است که به همراه اجرای رمپ دسترسی غرب به شمال و لوپ دسترسی شمال به شرق تقاطع، باند جنوبی بزرگراه شهید آوینی به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) را امکان‌پذیر می‌سازد.


/v/BJgjt

سردبیر پایگاه خبری راگا پرس

Next Post

سرویس سیاسی و اجتماعی راگا پرس ؛

س آذر 14 , 1402
نفس های به شمارش افتاده باقرشهر و کهریزک وعدالت زیست محیطی پایمال شده! در این روزها که آلودگی هوا نفس شهروندان شهرهای بزرگ را به شمارش انداخته است، شهرهای کوچکی وجود دارند که کیفیت هوای بسیار بدتری دارند ولی هیچ صدایی از آنها در رسانه های بزرگ کشور نیست.این شهرها درحاشیه تهران قرار گرفتند و تحت تاثیر نام تهران به فراموشی سپرده شده‌اند در حالی که نه تنها در این روزها کیفیت هوای به مراتب بدتر از کلانشهرها دارند، بلکه در همه روزهای سال هوای بسیار بدی را تنفس می‌کنند. در مستطیل آبی بالا می‌توانید نام این شهرها را ببینید که وضعیت هوای بسیار بدی دارند: باقرشهر، کهریزک، بهارستان، ورامین، قرچک، پیشوا و شهرری؛ باقرشهر یکی از بحرانی ترین این شهرها است که متاسفانه طی یک هفته گذشته با میانگین شاخص بالای ۲۵۰ رکورددار آلودگی هوای استان تهران بود!باقرشهر وکهریزک می‌توانند معیاری برای مصرف گازوییل ‌‌ومازوت در صنایع اطراف تهران باشند! امیدواریم دادستان ری و رییس دادگاه کهریزک ورود جدی به این موضوع داشته باشند، شک نکنید که در منطقه توسط برخی صنایع بزرگ، شاهد وقوع خیانتهای زیست محیطی هستیم!

خبر های مرتبط

دسترسی های سریع