سرویس سیاسی و اجتماعی راگا پرس ؛

‍ مانور عملیاتی مدیریت بحران در خصوص زلزله در دبیرستان دخترانه بعثت مهین پور شهردارناحیه ۴ منطقه۲٠ از برگزاري تمرین عملیاتی مدیریت بحران با محوریت پناهگيري و تخلیه امن اضطراری در دبیرستان دخترانه بعثت بلوار بسیج این ناحیه خبر داد.به گزارش روابط عمومي شهرداری منطقه ۲٠؛ مهین پور گفت: این تمرین در برابر زلزله ” با هدف فرهنگ ایمنی و ارتقاء آمادگي و مدیریت بحران ،دانش آموزان ،مربیان در زمان وقوع حوادث غيرمترقبه با حضور دانش آموزان در دبیرستان بعثت بلوار بسیج برگزار شد.وی افزود: آشنایی دانش آموزان با اصول و مبانی مدیریت بحران و تمرین چگونگی پناهگیری صحیح، تخلیه امن اضطراری، اطفاء حریق و امداد و نجات به منظور افزایش آمادگی، از اهداف برگزاری این مانور درمدرسه است.لازم به ذکر است :این برنامه با همکاری اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه ۴ ،آتش نشانی و دبیرستان دخترانه بعثت برگزار شد . /v/BJgjt

مانور عملیاتی مدیریت بحران در خصوص زلزله در دبیرستان دخترانه بعثت

مهین پور شهردارناحیه ۴ منطقه۲٠ از برگزاري تمرین عملیاتی مدیریت بحران با محوریت پناهگيري و تخلیه امن اضطراری در دبیرستان دخترانه بعثت بلوار بسیج این ناحیه خبر داد.

به گزارش روابط عمومي شهرداری منطقه ۲٠؛ مهین پور گفت: این تمرین در برابر زلزله ” با هدف فرهنگ ایمنی و ارتقاء آمادگي و مدیریت بحران ،دانش آموزان ،مربیان در زمان وقوع حوادث غيرمترقبه با حضور دانش آموزان در دبیرستان بعثت بلوار بسیج برگزار شد.

وی افزود: آشنایی دانش آموزان با اصول و مبانی مدیریت بحران و تمرین چگونگی پناهگیری صحیح، تخلیه امن اضطراری، اطفاء حریق و امداد و نجات به منظور افزایش آمادگی، از اهداف برگزاری این مانور درمدرسه است.

لازم به ذکر است :این برنامه با همکاری اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه ۴ ،آتش نشانی و دبیرستان دخترانه بعثت برگزار شد .


/v/BJgjt

سردبیر پایگاه خبری راگا پرس

Next Post

سرویس سیاسی و اجتماعی راگا پرس ؛

س آذر 14 , 1402
‍ سلسله کارگاه های آموزشی غنی سازی روابط زوجین(تحکیم بنیان خانواده)انجام شد.به گزارش راگا پرس مهریزی شهردار ناحیه ۵؛از برگزاری مجموعه کارگاه هایی که بصورت هفتگی در سرای محله استخر با حضور کارشناس صداوسیما، کمیل حسینی برگزار می شد،خبر داد.این مجموعه کارگاه ها که بصورت زوج درمانی و ریشه یابی و درمان مشکلات خانواده انجام می شد،باتوجه به نظرسنجی از اداره امور بانوان نتیجه قابل قبول و روند مطلوبی را داشته است.در اختتامیه این کارگاه ها که با حضور رئیس اداره کل امور بانوان شهرداری تهران و همچنین اداره کل بانوان منطقه ۲۰ پایان یافت؛تصمیم برآن شد که با توجه به نتیجه این کارگاه ها و استقبال مردم،سلسله کارگاه های دیگر با موضوعات مختلف برگزار شود.

خبر های مرتبط

دسترسی های سریع