
برگزاری دومین رویداد بازیهای نشاطآور ویژه افراد دارای معلولیت در قبله تهران
دومین رویداد بازیهای نشاطآور در قالب طرح “برنده شو” ویژه افراد دارای معلولیت در مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم (ع) برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ با هدف ارتقای سلامت، نشاط اجتماعی و آموزش تخصصی جامعه معلولان ،دومین رویداد بازیهای نشاطآور در قالب طرح “برنده شو” همراه با بازیهای فکری و بازیهای حرکتی با حضور ۴۴ نفر از اعضای کانون افراد دارای معلولیت محلات منطقه ۲۰ ،به میزبانی شهرداری ناحیه۴ و در مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم (ع) برگزار شد.
/v/BJgjt
سردبیر پایگاه خبری راگا پرس
د آذر 13 , 1402
پاکسازی و جمع آوری خاک و نخاله تخلیه شده غیر مجاز به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ ، حامد مهریزی شهردار ناحیه ۵ از جمع آوری ۲۵۰ تن خاک و نخاله از خیابان یزدانی با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات واحد موتورسنگین منطقه خبر داد.مهریزی افزود: اجرای عملیات جمع آوری و پاکسازی زمین های بایر با هدف حذف نازیباییهای بصری ، ساماندهی منظر شهری ، حفاظت از محیط زیست و بهبود وضعیت پاکیزگی و نظافت محلات در جهت تامین رفاه و آسایش شهروندان انجام می شود امیدواریم با تلاش های بیشتر بتوانیم محله ای زیبا و شاداب را در اختیار شهروندان قرار دهیم..... /v/BJgjt