لزوم توسعه نیروگاه خورشیدی در منطقه ۲٠

به گزارش راگا پرس؛ سعید منوری معاون خدمات شهری ومحیط زیست  گفت: در راستای اجرای نظارت ستادی محیط زیستی منطقه، بازدید از کلیه پروژه ها، فعالیتها و برنامه های محیط زیستی منطقه انجام شد. وی افزود: در این بازدید بر اهمیت توجه ویژه این منطقه به موضوعات محیط زیستی به برخی از اقدامات در دست اجرا و وبرنامه های پیش بینی شده نظیر، توسعه و افزایش سرانه فضای سبز، استفاده از بازچرخانی پساب و رواناب جهت آبیاری فضای سبز، ایجاد و توسعه نیروگاههای خورشیدی، اجرای برنامه های کاهش مصرف منابع انرژی در ساختمانها، کاهش و حذف منابع آلاینده در منطقه اشاره شد. حلیا سادات حسینی، مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به جایگاه خاص منطقه ۲۰، فرصتها و تهدیدهای محیط زیستی این منطقه، لزوم توسعه بیشتر نیروگاه خورشیدی، توجه وبهبود وضعیت مخزن تعدیل کننده سیلاب صالح آباد، اصلاح الگوی مصرف و کاهش مصرف انرژی در ساختمانهای متعلق به منطقه، انجام برنامه های آموزشی و توانمندسازی را مورد تاکید قرار داد. گفتنی است در حاشیه این بازدید خانه محیط زیست حوزه بسیج صادق آل محمد(ص)، بعنوان اولین خانه محیط زیست در مراکز و حوزه های بسیج افتتاح شد. انتهای پیام/

به گزارش راگا پرس؛ سعید منوری معاون خدمات شهری ومحیط زیست  گفت: در راستای اجرای نظارت ستادی محیط زیستی منطقه، بازدید از کلیه پروژه ها، فعالیتها و برنامه های محیط زیستی منطقه انجام شد.

وی افزود: در این بازدید بر اهمیت توجه ویژه این منطقه به موضوعات محیط زیستی به برخی از اقدامات در دست اجرا و وبرنامه های پیش بینی شده نظیر، توسعه و افزایش سرانه فضای سبز، استفاده از بازچرخانی پساب و رواناب جهت آبیاری فضای سبز، ایجاد و توسعه نیروگاههای خورشیدی، اجرای برنامه های کاهش مصرف منابع انرژی در ساختمانها، کاهش و حذف منابع آلاینده در منطقه اشاره شد.

حلیا سادات حسینی، مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به جایگاه خاص منطقه ۲۰، فرصتها و تهدیدهای محیط زیستی این منطقه، لزوم توسعه بیشتر نیروگاه خورشیدی، توجه وبهبود وضعیت مخزن تعدیل کننده سیلاب صالح آباد، اصلاح الگوی مصرف و کاهش مصرف انرژی در ساختمانهای متعلق به منطقه، انجام برنامه های آموزشی و توانمندسازی را مورد تاکید قرار داد.

گفتنی است در حاشیه این بازدید خانه محیط زیست حوزه بسیج صادق آل محمد(ص)، بعنوان اولین خانه محیط زیست در مراکز و حوزه های بسیج افتتاح شد.

انتهای پیام/

دبیر سرویس سیاسی و اجتماعی

Next Post

تأمین ۱۰ مگاوات برق برای شهرک صنعتی شمس‌آباد

ش آذر 11 , 1402
به گزارش راگا پرس، مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه بازدید از ظرفیت های حوزه تولید ملی و بررسی مشکلات و نیازهای اهالی صنعت، امروز با حضور در شهرک صنعتی شمس آباد در بخش فشافویه، ضمن بازدید از چند مجموعه صنعتی در جلساتی به بررسی مشکلات و درخواست های صاحبان صنایع پرداخت. باب الحوائجی در این بازدیدها از سه مجموعه صنعتی فعال در حوزه فرآوری و تولید مصنوعات سنگی، چاپ و تولید محصولات پلاستیکی و ساخت و تولید محصولات بلور و کریستال بازدید و در جلساتی باحضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره واحدها و مسئولین اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری به بررسی مشکلات و درخواست های آنها پرداخت. فرماندار ویژه شهرستان ری در حاشیه این بازدیدها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز و در راستای احصاء مشکلات، تعدادی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شمس‌آباد که مبتنی بر روش‌های دانش‌بنیان و در حال تولید محصولات جدید هستند، مورد بازدید قرار گرفت. وی با تأکید بر اینکه تولیدکنندگان داخلی توانایی خوبی در تولید محصولات باکیفیت دارند، افزود: در بازدیدی که از واحدهای صنعتی و تولیدی داشتیم، تاثیر تحریم‌ها بر رشد تکنولوژی جدید و افزایش تولید مشهود بود که بسیار خوشحال‌کننده است، زیرا که تحریم‌ها نه‌تنها تولید

خبر های مرتبط

دسترسی های سریع