میز خدمت سازمان بهزیستی کشور در قالب طرح اجرای برگزاری میز خدمت در ۴۰ مسجد تهران، با رویکرد حل مسئله و ظرفیت سازی اجتماعی و با حضورریاست سازمان بهزیستی کشورو مسئولین دستگاهها در مسجد جامع فاطمه الزهراء (س)، ارشاد شهرری برگزار شد.

دیدار صمیمانه رئیس سازمان بهزیستی کشور با مردم

به گزارش راگا پرس درراستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر امر خدمت گذاری دستگاه های دولتی به مردم و پاسخگویی به نیازهای آنان ودرقالب اجرای میز خدمت در ۴۰ مسجد تهران، میز ارتباط مردمی با حضورعلی محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، مدیران ستادی و استانی، مدیرو معاونین و کارشناسان بهزیستی شهرستان ری در مسجد جامع فاطمه الزهرا(س) ارشاد شهرری برپا شد.

 سید جمال رحمانی رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور در رابطه با ارتباط چهره به چهره با مردم بیان کرد: باید تمام تلاش خود را بر رضایتمندی ارباب رجوع و تکریم مددجویان متمرکز کنیم لذا وظیفه ما پاسخگویی به مراجعین بویژه جامعه هدف است که در این راه نباید از هیچگونه تلاشی فروگذار باشیم.

رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور در ادامه تصریح کرد: سیاست های جدید سازمان به منظور تسهیل در خدمت رسانی و پاسخگویی به جامعه هدف و ارباب رجوع می باشد و سرلوحه فعالیت ها و برنامه های بهزیستی می باشد.

 داود خادم مدیر بهزیستی شهرستان ری نیز درارتباط با برگزاری این ارتباط  رودررو گفت: هدف ما خدمتگذاری بیشتر، سریعتر و سهولت در ارائه خدمات به مردم عزیز و جامعه هدف در بهزیستی می باشد و برقراری میز ارتباط مردمی و دیدار چهره به چهره مردم با مسئولین فرصت مغتنمی است تا در یکی از مساجد شهرری بتوانیم پاسخگوی مردم و جامعه هدف باشیم.

مدیر بهزیستی شهرستان ری در ادامه افزود: یکی از دستاوردهای حضور در میز ارتباطات مردمی بهزیستی، اطلاع رسانی بیشتر به آحاد جامعه بخصوص خدمات بهزیستی و تسریع در دریافت خدمات جامعه هدف می باشد.

خادم  ادامه داد: در این میز ارتباط مردمی مسئولین  سازمان بهزیستی وبه صورت رو در رو به مسائل و مشکلات مردم و جامعه هدف گوش فرا داده، مطالبات و درخواستهای آنان را بررسی کرده و دستورات لازم را صادر نمودند.  

شایان ذکراست در حاشیه این میز ارتباط مردمی  خدمات تخصصی مشاوره ای و توانبخشی نیز به مراجعه کنندگان ارائه شد.